Bon voyage

Jag är sjuk, har snörvlat och hostat i flera dagar och även fått ont i kinderna och tänderna, vilket enligt älskade mamma är tecken på bihåleinflammation. Surt som citron, hatar att vara sjuk! Kan inte jobba ordentligt och jag som vanligtvis (pga mkt jobbande) inte orkar så mycket mer de dagar jag jobbar är nu ännu tröttare.

Lite struligt på en viss front i mitt liv, vet inte riktigt hur jag ska lösa allt, om jag orkar det och vad det gör för mig längre. Allt är kaos just nu, av eller på?

Är snart ledig, ska ner till Skåne efter jobbet på måndag kväll för att åka till Helsingborg och skolan. I och med att jag är så här sjuk så vet jag inte om jag stannar så länge, vill inte riskera att någon annan blir sjuk.

Hjärtat, kroppen, sinnet är krossat, trasigt och i bitar. Hela jag skriker tyst av min smärta, som jag själv delvis orsakat. Varför si, varför så. Ja, jag undrar.