Skåneland

Har varit i Skåne på min "semester" sedan i fredags, åkte ner med nattbussen efter sex dagars jobb och två drinkar på torsdagkvällen med underbar E. och J. De tre första dagarna har gått åt till att sova, sova och sova lite till, det var först igår jag orkade hålla mig vaken nästan hela dagen utan att sova en eller tre gånger. Har umgåtts med P.s familj och hans yngsta lillasyster som är så liten och söt och så klart med P. Har nog saknat honom väldigt mycket mer än jag själv insåg...

Idag har vi varit på IKEA och planerat inför hans flytt till sin första helt egna lägenhet i september, och så klart kunde jag inte låta bli att drömma mig bort och planera inredningen till min egen lägenhet... Det är kul att inreda men dyrt! Fast IKEA är så billigt så blir det ju lätt många smågrejer och så är man uppe i mycket mycket pengar...

Nu ska jag ut och läsa Harry Potter, vi ska gå och se den sjätte filmen på bio imorn vilket ska bli kul för som jag har längtat!



Ciao!