Feel the touch

Har haft en superskön dag idag, började med det tråkiga och åkte iväg till bilverkstaden för att se vad vi kan göra åt min skruttbil. Den ska in om två veckor, sen får vi se vad som händer :)

Därefter åkte jag hem, dammsög bilen och tvättade bilrutorna så nu har jag en riktigt ren och fin bil! Sedan var det dags för en vända till centrum här hemma i Väsby, håret skulle klippas till och lönen spenderas på kläder.. Hittade en massa snygga kläder på rean och även ett par skor. Lagom kul var det när jag hade betalat för allt fick min mobilräkning och en smäll på 655 kr...

Under eftermiddagen har jag legat ute i solen, däckat till lite då och då och bara slappat. TIll och med en blekfis som jag har fått färg under de dagar jag har varit ledig och ute i solen, detta känns mkt skönt då jag känner mig lite fräshare och piggare tack vare detta.

Nu är det soffan och teven som gäller, imorn börjar jag jobba igen och lördag och söndag är monsterdagar igen, men det är bara att bita och jobba på för sedan kommer pengarna i slutet av månaden igen :)

Saknar en viss herr P. här hemma alldeles för mkt...

#1 - - sonja stobin:

Underbar klänning, btw klipper jag page på nyår! ;D