För första gången på länge

Ser fram emot en ny vecka, den känslan har jag inte haft på väldigt länge!
Ska börja planera inför vår semesterresa i sommar, boka biljetter till Ronja och Borås,
plugga, träna en massa och bara njuta av att mitt liv, förutom brist på ett (eller flera, haha, som jag brukar ha) arbete, för tillfället är så bra att jag bara går runt och ler hela tiden :)

Har börjat kolla på TV-serien "Desperate housewifes" (ja, jag vet, jag är sist i världen med den serien...) och upptäckt att den faktiskt är så mycket mer än det jag hade trott! Hade nog väldigt förutfattade meningar, så som att de bara skulle ha sex i den och att allt handlade om deras utseenden, men den innehåller så mycket mer. Är nog ganska nördig med mina tv-serier, hur boxar står inte i min dvd-hylla just nu... ;)

Nu ska jag lägga mig, har haft en jobbig huvudvärk hela kvällen. Har dagens Expressen med bilaga, ska göra mig en kopp te och sätta igång ett avsnitt av "Desperate housewifes". Perfekt söndagkväll!

Ha en trevlig kväll allihopa!

/A.