Lite borta, igen!

Och så återigen, en massa ursäkter för att jag varit borta! Åkte på en mindre bihåleinflammation med en lite för jobbig smärta, jobbade ett par dagar med den men nu så borde det vara borta. Köpte en nässköljare på apoteket, som man fyller med saltvatten och sköljer näsan med. Riktigt obehagligt i början men nu, när jag är frisk igen, så var det verkligen värt det! Om jag kan hålla mig frisk med den så kommer jag köra all in med min nässköljare :)

Är i det underbara Halmstad och hälsar på min kära vän Emilia :) Har myst, tagit det lugnt, varit på uteservering, solat, läst böcker, ätit god mat och bara njutit av livet. Idag ska vi ut på stan och handla, imorn ska vi fira Emilias lillasyster Lovisa som tar studenten :) Åker hem sent på kvällen, men med tanke på att det är så nära så är det ju ingen fara :)

Laddar upp bilder från klassresan till Estland, shoppingresan till Göteborg och så bilderna från Halmstad i helgen, det är ju sånt man kan göra när man faktiskt är ledig :) Börjar inte jobba igen förrän nästa torsdag, och då bara en dag. Det här är nog första sommaren sen åttan eller nian som jag INTE jobbar hela sommaren. Känns riktigt skönt!

Ha en bra dag!
/A.