Min vecka

Den här veckan är nog den första veckan som jag har något inplanerat för varje dag sedan jag gick på sommarlov, känns skönt att komma tillbaka i lite vardagsrutiner!

Måndag:
Träning
Städning
Plugg - sommarkurs i juridik
Jobb - gästspelar lite i spat den här veckan

Tisdag:
Träning
Jobb - reception och spa

Onsdag:
Träning
Jobb - spa
Plugg

Torsdag:
Jobb - reception
Handla inför helgen
Träning
Lugn kväll...

Fredag:
Midsommarfirande med Alexandra, Roger, Olivia, älsklingen
Hoppas på en massa mat!
Träning

Lördag:
Jobb - reception
Födelsedagskalas för Olivia, Simi och Florin

Söndag:
Jobb - reception
Träning
Lugn hemmakväll :)

Vad ska ni hitta på i veckan? Vädret här i Skåne ska tydligen bli riktigt tråkigt i veckan, regn hela veckan.
Dock gör det inte mig så mycket med tanke på att jag jobbar, men tråkigt för alla dem som är lediga nu!
Själv längtar jag efter min semester i augusti, har hela tre veckor utan jobb eller plugg. Vet inte när det hände sist! ;)

/A.