Söndag

Ett par dagar har nu gått sedan jag stukade foten, haltar fram och smärtan kommer och går men på det stora hela går det väl framåt. Nu har dock foten lite av och till börjat svullna igen, eller rättare sagt, svullnaden lägger sig inte helt. Funderar på att ringa vårdcentralen imorgon och försöka få en tid så att de kan kolla upp foten, börjar bli lite orolig för att det ska vara något annat än bara en stukning. Men det blir väl bra, tids nog :) Är lite orolig inför nästa vecka i och med London men jag får ta det lugnt, fika och sitta ner ofta så löser det sig också.
 
Idag jobbar jag fram till kl.16.30, efter det tänkte jag åka och handla med sambon, som även idag kommer och hämtar mig efter jobbet. Ikväll ska jag jobba undan lite butiksgrejer och sedan ha söndagkväll med god middag och film. Jobbar bara måndag och tisdag nästa vecka, onsdag är jag ledig och på torsdag åker vi! Tänkte träna överkroppen på tisdag och onsdag på Itrim, vill träna något och styrka borde jag ju kunna träna även om det blir i väldigt lugnt tempo. Bättre det än inget alls fast jag får skynda långsamt. Längtar tills jag kan börja träna upp stabiliteten i fötterna igen, men det får bli efter London.
 
 
#1 - - Frk M .:

Det ser inte alls bra ut. Har du varit och visat upp den?

Svar: Var hos läkaren igår, men det är inget mer med den än att den är stukad. Så nu är det bara att vänta ut det hela :)
Anniina