Dag 16, på kvällen

Kom "bara" upp i ca 12 000 steg idag och inte 13 000 som var mitt mål. Dock tränade jag ju ett pulspass på Itrim och har jag inte helt fel så blir det ett par det på det med. Så jag är nöjd för idag!

Fyndade en massa på bokrean idag och ack så förvånande, det mesta är kokböcker... Men sådan är jag! Har hittat en massa nyttiga recept som jag är sugen på att pröva senare när jag får äta igen, har även börjat planera för att ha minst en helvegetarisk dag i veckan samt minst 2 middagar och luncher med fisk per vecka. Tror det kommer blir jättebra senare!

Imorgon är det som jag tidigare nämnde dags för vägning, hoppas hoppas hoppas på bra resultat! Nu ska jag betala räkningarna och sedan kallar sängen, börjar jobba 06.45 så det blir en tidig morgon (som vanligt då alltså!)