Dag 48, glad påsk!

Glad påsk på er allihopa! Och som jag skulle vilja äta mat idag: potatis, lax, sallader och gott bröd. Samt en massa ägg! Men det kan jag inte så jag får bara se till att njuta av min Itrim-mat idag. Det kommer ju en påsk nästa år också! Har redan kommit upp i mina 10 000 steg för idag, var ute och gick och tog en shoppingrunda på stan. I eftermiddag ska jag koka lemon curd till morgondagens påskmiddag hos svärföräldrarna (det är till desserten) och läsa en massa. Känner inte för att göra så mycket mer, vaknade upp med jätteont i halsen och en om möjligt ännu snuvigare näsa imorse så idag är det en ta-det-lugnt-dag här hos oss. Det blev därmed ingen träning alls den här veckan, vilket känns megatrist men jag vill inte bli ännu sjukare bara för att jag känner att jag måste träna. Nästa vecka kör jag dock som vanligt igen, och hej och hå vad jag längtar!

Ha en riktigt trevlig påsk allihopa!!