Höstförkylning

Någon av mina rara kollegor har nog lyckats smitta mig med en ordentlig höstförkylning. Gårdagen spenderades hemma, jag fick strunta i att både åka till Helsingborg och Lund för att jag kände mig för dålig. Näsan rann och ville aldrig sluta rinna. Som tur är så har jag inte fått ont i halsen, vi hoppas på att det förblir så nu. Låg i soffan nästan hela dagen, åt fruktsallad med vaniljkvarg, drack te i mängder, myste med katten och kollade på världens bästa TV-serie Grey's anatomy.
 
 
 
 
  
 
Ni som känner mig vet att jag absolut inte kan ligga stilla speciellt länge, så även om jag vilade en massa så hann jag med en massa annat också! Rensade i garderoben, i kökskåpen, bland skorna och mycket annat... Har en massa annat som behöver rensas bort där hemma, så mycket skit rent ut sagt som man har samlat på sig genom åren!
 
 
 
 
 
#1 - - Jennie:

I sorted in my kitchen yesterday too. Lucas needs a shelf for his things :)

Svar: Det är alltid så skönt att få rensa! Jag förstår det, han är ju också en del av familjen nu ;)
Anniina

#2 - - Frk M .:

Hoppas du snart mår bättre.

Så befriande att få rensat. Ägnade stora delar av sommaren till det. Håller med om att man kan samla på sig enormt stora mängder skit genom åren.

Svar: Det är fantastiskt skönt, jag känner dessutom för att rensa ännu mer när jag rensar :)
Anniina