Veckorna i bilder

Japp, jag är definitivt crazy cat lady!

Den här killen gör mig bara så lycklig, han är fantastisk!
Älskar färsk frukt!
Hmm...
Dagen då jag skulle ha nått min målvikt (IGEN) kom och jag var inte där viktmässigt,
men klänningarna som jag hade som mål satt som de skulle!
Lyxlunch på Vapiano!
Midsommar, då ska man äta jordgubbar! Dock åt jag mina med lite vaniljkvarg
istället för grädde, mums!
Vi åt varsin mini-smörgåstårta istället för klassisk midsommarmat,
helt okej kan lova er ;)
Midsommardessert: svenskt möter finskt - pappilan hätavara (brödpudding) med kvarg och
svenska jordgubbar med grädde.
Även Sara fick lite dessert och var så nöjd :)
Jag blev dunderförkyld under midsommarhelgen, som har hållt i sig över en vecka nu
men jobbade med ett leende ändå!
Det här med att skämma bort sig själv... Victoria's secret!
Det går alldeles utmärkt att lyxa till vardagsfrukosten också!
Jag och min fantastiska vän Alex i Båstad
 
Även det fula kan vara så fantastiskt vackert ibland...
 
Lillkatten blev lite trött
Fyndade ett par skor i min egen garderob!
Hittade vinbärsbuskar utanför vår lägenhet, vilken lycka!