Tips?

Har fått så ont i halsen, det kom helt plötsligt och nu svider det riktigt ordentligt i halsen!
Har druckit flera koppar te men det hjälper inte, det gör lika ont för det.
Känner mig övrigt riktigt pigg, förutom min rinnsnuva som jag haft ett par veckor på grund av pollenallergi.

Har ni några tips på vad jag kan göra för att bli av med mitt halsont? Inte så kul när det svider :(

/A.
#1 - - HANNA:

Hej! Just nu är jag finalist i en tävling om en Onepiece, och jag vill hemskt gärna vinna! Alla som röstar på mig får såklart en länk på min blogg när tävlingen är avslutad, du skulle vara guld värd om du skulle vilja gå in och rösta på mig, nummer 12, här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html



tack på förhand! det är bara att skicka en kommentar när du har röstat så länkar jag dig :)

#2 - - Rebecca:

usch så jobbigt, ät glass :)

#3 - - Mari:

Varm nyponsoppa eller varm svartvinbärssaft kanske kan hjälpa.



Krya på dig!