The tassle was worth the hassle - examen igen!

 
Återigen har det gått väldigt länge sen jag skrev här sist och den här våren har verkligen bara sprungit förbi mig. Har hunnit med att ta examen och kan numera titulera mig som mathantverkare, är mest glad och tacksam för att jag vågade hoppa på utbildningen i höstas. Ett av de bästa utbildningsåren i mitt liv är slut och jag har lärt mig så otroligt mycket, både inom mat och mathantverk men även om mig själv. Detta har varit en resa jag aldrig kommer att glömma och aldrig nånsin kommer att ångra.
 
Firade examen med familj och vänner i lördags, självklart bjöd jag på tårta och kakor. Vad annars?! ;)
Fick helt fantastiska presenter och är så tacksam för allt stöd, hjälp och fina kommentarer jag får från er jämt!
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt, Bakning, Utbildning;
Taggar: Examen, Fira, Folkuniversitetet, Förverkliga dina drömmar, Kakor, Malmö, Mathantverk med entreprenörskap, Tårtor