Tjejmilen, 1 år och 3 månader, jobb och mycket annat...

Sprang/gick Tjejmilen igår, sträckte vaden efter 3 km och fick gå resten. Fick en urusel tid, skäms nästan för det :P
Jobbade hela helgen också, är helt slut efter den. Imorn är jag ledig, ska bli så himla skönt!

Igår firade jag och Kurrelainen 1 år och 3 månader som förlovade, lite småmysigt :) Tänkte skriva "som gifta" istället för som förlovade, hade blivit lite tokigt där...

Anna, som jag vet hittills så gäller den sista helgen i september fortfarande :D Och ja, jag längtar också efter utgång! Bara jag har lite pengar då, fick min lön i fredags och nu har jag bara 1000 kr efter att ha betalat hyra, räkningar, köpt kursböcker, tågbiljetter och busskort... Fy bajs vad det är jobbigt!

Imorn ska jag sova ut, umgås med Kurre och fixa allt det jag inte hunnit med under helgen. Ska även försöka träffa Madde och hennes pojkvän, ska se om de vill komma hit på fika :)

Nu ska jag ut till "sambon", hihi :)

Ciao!

image30

Ett år sedan, i Jamilahti. Ser inte alls ut som mig, men den är ändå bra, jag vet inte.
#1 - - Madde:

Ledsen att vi inte kunde. Men får ta det en annan gång! Kram