Man borde vara glad...

Bajs att jag har ett langdistansforhallande och bajs att allting kostar pengar. Bajs att mina vanner bor langt ifran mig och bajs att jag har pratat med min pojkvan i fem minuter under snart 6 dagar... Och anda borde jag vara glad, jag ar ju i London! Men bajs iaf. Har shoppat mycket, skulle ju inte det, men nu blev det sa iaf.

Men allt bajsar sig (vilket fint ord forresten...), hittar inga biljetter till Malma nu. Vet inte hur jag ska losa det, vill ju inte behova be om ledighet det forsta jag gor nar jag borjar pa Strand pa lordag. BAJS.

Skriver mer pa fredag, vi landar sa sent imorn sa att det enda jag kommer gora imorn nar jag kommit hem ar att packa upp, ringa min fastman och sova. Pa fredag ska jag till tandlakaren och sorja att min semester, mitt sista sommarlov har tagit slut och att mitt vuxna liv borjar. Oh vilken vecka.

#1 - - Rosanna:

Du kommer att äga som vuxen (: