Kanske lite väl...

Gårdagens inlägg var väl kanske lite väl drastiskt. Är bara så arg för att det alltid är likadant, kanske är det mitt fel men så borde det ändå inte vara.

Mycket har hänt sedan jag skrev här senast, jag och Kurre har skrivit på för Antonias lägenhet! Så vi ska bo i den i 6 månader. Mitt inne i stan, 10 minuter med buss och 20 minuters promenadavstånd till jobbet. Hur skönt som helst! Annars går det framåt på jobbet, har börjat plugga nu och mitt och Kurres samboliv börjar ta form. Hemma med familjen går det bra, jag och syrran jobbar ihop numera och det känns bra. Har jobbat en hel del på Junibacken, alltid lika nervöst men det går bättre det med. Har varit sjukt trött den senaste tiden, mycket på grund av lite för mycket arbete jämfört med för lite sömn. Ska försöka vila upp mig i Malmö nästa helg :)

Nu klagar fästmannen på att jag skriver för mycket, så jag får väl sluta :)

Ciao!

image33