<3 hemma

Var hemma hos mamma och pappa idag, så mysigt att komma hem och bara vara ett tag. Åkte iväg och handlade lite med pappa, fick även köra så det var ju bra :) Min körförmåga är ju inte den bästa numera när jag kör kanske en gång varannan vecka, i och med att jag bor mitt inne i stan och inte har bil... Men så fort vi har flyttat och jag har råd, ska det köpas en bil och den ska tankas och sen ska det brummas runt!

Fyndade lite på bokrean idag, orkade bara köpa två böcker (en kokbok som väger minst 3 kilo och en bok om pilates), ska tillbaka och se om jag hittar något på torsdag efter jobbet. Borde vara lite mindre folk då i och med att jag slutar halv tre, men man vet aldrig i dessa tider. Imorn ska jag på en barkurs med Junibacken, mitt extra jobb. Det ska bli otroligt kul och lärorikt, är bara lite orolig då jag inte kan läsa min mejl för tillfället eftersom min kära fästmans dator dummar sig... Hoppas det löser sig till imorn eftermiddag, vet ju knappt vart vi ska!

Är ledig i helgen, ska bli riktigt skönt. Pontus och jag ska till Skärholmen och handla en sväng och så ska vi bara mysa och ta det lungt. Absolut ingen utgång för mig eller alkohol heller, pallar inte det nu. Ska inte dricka en droppe (okej då, inte bli full :D) innan min och Emelies Göteborgsresa. Det har blivit lite mkt på sistone, det är bara bra för kroppen att vara utan ett tag.

Nu ska jag försöka komma in på min mejl igen och sen ska jag lägga mig hos min älskling! Ciao!