Summering vecka 2

Vecka nummer två har gått väldigt bra, sötsuget har börjat avta och de nygamla rutinerna börjar sitta igen. Viljan att baka är dock svårare att bli av med och jag har faktiskt brutit mitt bakstopp två gånger den senaste veckan. Dock och detta är ett stort dock, så har jag bakat nyttiga (eller så nyttiga de kan bli) bakverk och undvikit vanligt socker och mjöl i så stor utsträckning som möjligt.
Jag har vid sötsug och/eller hunger även lärt mig att skilja på när jag är sugen på något och när jag faktiskt bara är törstig. Vill jag ha något gott tar jag en god frukt eller ett glas vatten och det räcker för det mesta väldigt bra. Vindruvor och ett glas mineralvatten har fungerat bäst för mig! :)
Viktmässigt så har vecka två dock inte levererat speciellt bra, vid vägningen igår tisdag så hade jag faktiskt gått upp två hekto. Nu kan ju två hekto handla om att jag har mycket vatten i kroppen eller att jag inte hade gått på toa innan vägningen så det är inte alltför farligt egentligen. Vad som ändå är glädjande i den här lilla viktökningen är ju att jag ändå är på rätt väg och det är det viktigaste!
Träningsmässigt var veckan helt underbar, jag hann med följande pass, både ute i det fina vädret och inomhus på Itrim:
Måndag - Vilodag/vardagsmotion
Tisdag - Vilodag/vardagsmotion
Onsdag - Itrimpass/vardagsmotion
Torsdag - Itrimpass/vardagsmotion
Fredag - Vilodag/vardagsmotion
Lördag - PW 30 min/vardagsmotion
Söndag - Jogging och styrka 30 min/Itrimpass/Vardagsmotion
 Nu är det bara att fortsätta med vecka tre! :)
#1 - - JuliaJ:

Härligt, hälsan kommer tacka dig för all träning :)

Svar: Man mår ju så bra av träning, det är helt underbart 😊
Anniina