Baka baka baka hela dagen lång!

Är just nu ute på praktik på världens bästa praktikplats och njuter av det till fullo! Därför hamnar bloggen lite i skymundan just nu för att jag bakar något otroligt mycket under dagarna och därför inte bakar lika mycket hemma på kvällarna. Jag är för tillfället lite ur form rent privat och försöker hålla igång på en lagom nivå med träning, bra mat och praktiken.
 
De två första veckorna på praktiken har gått så snabbt och nu tänker jag njuta av de åtta veckor som är kvar! Här har ni ett litet urval av det jag fått göra under mina första två veckor, förhoppningsvis kommer orken tillbaka snart igen och då kommer jag baka och lägga ut recept här igen! Tills dess får ni hålla tillgodo med det jag gör under dagarna :)
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt, Bakning, Utbildning;
Taggar: Bageri, Bakning, Bakverk, Balans, Balans, Fika, Förverkliga dina drömmar, Hälsa, Kakor, LIA, Praktik, Träning, Tårtor