Dag 3

Utmaningens tredje dag är snart slut och här kommer dagens peppbild 
Vissa dagar går det inte som man tänkt sig oh det är lätt hänt att man klandrar sig själv för detta och kanske även känner ångest. Snälla gör inte det! Njut av pizzan eller lösgodiset och njut av vilan från träningen idag. Imorgon är en ny dag och då försöker du igen!  Det är aldrig för sent och man kan alltid bara göra sitt bästa. Känn inte ångest för något du ätit eller när du gör annat än att träna, njut av det och så gör du på ett annat sätt nästa dag.

Det här är en av de saker jag jobbat mest med under min tid på Itrim, min hälsocoach Ida frågar om min stress och ångest kring bra och mindre bra val varje gång vi ses för ett samtal och uppföljning. Det är bra att vara uppmärksam på vad man äter, hur man äter och när man äter. Men mat ska aldrig bli en källa till att man mår dåligt! 

Följ mig gärna på Instagram (anniinas heter jag där!) Om du vill haka på utmaningen eller bara få lite inspiration! 
0 kommentarer publicerat i Träning & Hälsa
Taggar: Balans, Hälsa, Itrim, Malmö, Må bra, No junk food, Träning, Utmaning, Viktminskning