Magstarkt :-)

Jag har så länge jag kan minnas skämts för mig själv, min kropp och mitt utseende. Jag har bett om ursäkt för så mycket som jag egentligen inte kunnat påverka och som ibland inte ens varit något att be om ursäkt för. Jag har hatat mig själv så länge för den jag är, hur jag ser ut och det som gör mig till Anniina. Jag har alltid jämfört mig med alla andra och aldrig nånsin vågat tro eller tycka att jag är bra precis som jag är, jag har bara velat vara någon annan och inte kunnat eller glädjas åt den jag är.
 
Nu är det slut med det! 
 
För det tar så mycket energi och ger inget i retur, jag mår tvärtom bara sämre av det. Att visa min mage på bild för andra, eller ens ta en bild på magen, är inget jag ens hade tänkt på för 5, 2 eller ens 1 år sedan, och nu lägger jag upp en bild här! På Instagram la jag dessutom för ca 1 vecka sedan upp en kort filmsnutt på mig själv i bikini när jag försökte stå på huvudet på stranden. Jag är inte i mål ännu men jag är på väg oh vissa saker faller på plats lite långsammare än andra.