Tillbakablick

 
 
Den här bilden dök upp i datorn för en stund sedan, skulle kolla igenom bilder till en helt annan sak (vad det är får ni reda på senare, kan berätta att blir det av så är det en fantastiskt rolig grej och ni borde kunna märka det på fler ställen än här... ;). Kollar man bara snabbt på bilden så ser man en glad tjej i en Mini cooper, som dessutom är min drömbil alla kategorier (inte undra på att jag är så glad!).
 
Zoomar man istället in på mig så ser man magen bulka upp sig under bältet, dubbelhakan syns klart och tydligt och kinderna är så bulliga att man skulle kunna tro att jag gömmer nötter i dem. Och då, vilket är i augusti 2012, tyckte jag att jag hade varit duktig som hade gått ner ett par kilo och att kläderna nog allt satt lite lösare. Då vägde jag närmare 90 kilo och hösten därefter gick upp till 95 kilo, så de där kläderna satt nog inte löst utan det var jag som valde allt större kläder för att kunna strunta i mitt viktproblem.
 
 
Vissa dagar har jag så otroligt svårt att se mig själv som en numera normalviktig person utan tycker snarare att jag ser ut så här igen. De dagarna är det extra viktigt för mig själv att pusha och peppa mig själv och det var väl bara tur att jag hittade den här bilden just idag!
 
Februari 2013 - februari 2015. Lite skillnad på magen är det ju trots allt!
Fast jag själv inte alltid ser det så ljuger ju (förhoppningsvis) inte bilderna!
 
 
 
#1 - - Malin:

Lika älskad då som nu, en annan Anniina på några sätt men fortfarande samma fnittrigt glada tjej! Klappa dig själv på axeln varje dag, det är du värd! ❤️

Svar: Tack hjärtat! gör mitt bästa 😍
Anniina