Det här med träning

Har kommit in bra rutiner gällande träningen och tycker att det är riktigt roligt med träningen just nu! Börjar känna skillnad själv: känner mig starkare och piggare i kroppen och psykiskt mår jag också mycket bättre när träningen flyter på som den ska. Försöker variera träningen och blandar styrketräning på både Itrim och Fitness24Seven med löpträning. Emellanåt blir det även lite bodybalance och bodypump, mest för att variera mig lite. Promenaderna är ju en självklar del i mitt liv men älskar verkligen att gå ut på en lång powerwalk med bra musik i öronen och studs i benen :)
 
Har börjat träna efter ett nytt PT-pass när jag tränar på Fitness och har kört efter det i två veckor nu. Kombinerar ju Fitness med Itrim och tycker att det har fungerat finfint under sommaren, hoppas verkligen på att kunna fortsätta med att köra både ock i höst när vi flyttat. Så länge man planerar så borde det ju gå bra. Har fått i uppdrag av min PT att både mäta och fota mig, vi får se om jag vågar dela med mig av resultaten till er sen. Lite skillnad borde det ju bli med tanke på träningen. I höst ska jag lägga mer fokus på kosten men med semester, sommar och en kommande resa och flytten (!) så får maten vara så bra den kan just nu. Just nu är det vad jag orkar med och tror att det bara kommer att kludda till för mycket om jag ska bli alltför strikt med min mat just nu. Bättre att jag fokuserar på en sak i taget :)